GÜN SONU TARİHİ ASANSÖR

Hani size gidin gezin demiştim ya ben bu tavsiyeye uydum ve harika bir gün geçirdim.Şimdi size gezilecek ve görülecek yerlerden birini sunuyorum 58m yüksekte olan Mithatpaşa Caddesi ile, Halilrıfatpaşa Caddesi'nin arasında işleyen iki asansörü barındıran asansör kulesidir. 1907yılında Musevi işadamı "Nesim Levi (Bayraklıoğlu)" tarafından yaptırılan asansör, birinden diğerine 155 basamakla ulaşılan iki semt arasında hızlı ve kolay ulaşım sağlama amacıyla yaptırılmıştır. Düşünün 155 basamağı her gün çıkmak zorunda olduğunuzu. Harika restore edilmiş bu alan gece ve gündüz harika bir manzaraya ev sahipliği yapmakta gece ışıl ışıl izmir ayaklarınızın altında gündüzde karşı yaka sahilini dürbünle kolaylıkla izleyebilirsiniz. Eğer  İzmir'e uğradıysanız burayı ziyaret etmeden gitmeyin fotoğraf çekilmek için harika bir manzarası var.





Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram