Geri Döndüm

Sosyal ağlar şu bizi daha da ünlü yapan şeyler hani... İnsanlar artık harika bir ağın içinde. Düşünsenize ben buradan bir tık hop İtalya'daki arkadaşım öğle yemeği menusunu görebiliyorum blogger, tumblr, instagram derken bu liste bildik twitter ve facebook gibi isimlerle devam ediyor. Genel ağları geçtim what up ta günde 4 milyar mesaj iletimi sağlanıyormuş !!!! E hayat böyle olunca bizde bu ağlara dahil olmadan kendimizi tutamıyoruz... Akıllı telefonlarımızla yapışık yaşıyoruz onlarsız adım atamaz hale geldik. Evden çıkarken bir boşluk hissediyoruz o boşlukta unuttuğumuz anahtar olmuyor ya tablet ya da telefon elbette. Her neyse uzun bir ara verdiğim  blog yazmaya buradan devam ediyorum... 
Gel gelelim bu güneşin kendini gösterdiği içimizin kıpır kıpır yapan deniz kum düşüncesine. Güneşi seviyoruz ama o sandığımız kadar yararlı değil. Güneş lekeleri? Harika bronzluğa ulaşmak için öncelikle derimizi korumalıyız. Asla asla ve asla dışarı kremsiz çıkmayın. Yada UV ışın koruma etkisi olan BB kremler kullanabilirsiniz oldukça yararlı olduğu tarafımdan test edilip onaylanmıştır. İşte sizlere bir kaç seçenek...






Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram